Ze série výletů #3 | Průběh výletu a kde beru inspiraci

25 března, 2021

Mám tu pro vás další pokračování ze série výletů, tentokrát už třetí. Protože už jsme dlouho nikde nebyli a nevím kdy a za jak dlouho se zase budeme moct někam podívat, tak pro vás zatím píšu různé články, aby na blogu nebylo mrtvo 🙈. Tak jdeme na to 🤗! Jak už napovídá název článku, dnes bych ráda napsala o tom, jak výlet probíhá nebo kde čerpám inspiraci.

Možná se bude článek trochu prolínat s tím prvním Jak výlet plánuji, a kdo ještě nečetl, Co balím s sebou na výlet, tak si o tom můžete přečíst tady.

Průběh výletu

Zkusím to tu napsat nějak obecněji, protože každý výlet je jiný a jinak probíhá.

Podle časových možností a povinností si vždy nejprve určíme, kdy a v kolik na daný výlet vyrazíme. Někdy je potřeba vyrazit už ráno (neboť cesta tam nějakou dobu trvá, když jedeme někam dál) a nebo stačí vyrazit odpoledne po obědě 🙂.

Když dorazíme na místo, jako první najdeme a zaparkujeme na parkovišti, které jsem předtím našla a přidala ho do trasy, kterou vždy skládám na Mapy.cz (ale o tom už jsem se rozepsala v prvním článku této série 🙂).

Pak pobalíme potřebné věci z auta, vezmu batoh, pejska a můžeme vyrazit za dobrodružstvím. Otevřu trasu v mobilu, připravím Mapy, aby jsme se neztratili, věděli kudy kam a vyrazíme. Celou dobu, se snažíme jít podle mé naplánované trasy, ale co si budeme, né vždy to úplně vyjde..😅, ale to vůbec nevadí, máme rádi dobrodružství a nějaké překvapení nás jen tak neodradí, dokážeme si poradit.

Často někdy narazíme na pěkná místečka díky vybočení z trasy, a objevíme místa, která jsem ani v trase plánovaná neměla. Ale za nás je určitě dobré, mít vždy nějakou trasu, alespoň trošku připravenou 🙂, je to pak fajn vodítko, když by jste náhodou nevěděli..

Po cestě samozřejmě dodržujeme pitný režim, i pro pejska 🤗🐾 a dáváme pravidelné zastávky na odpočinek. Jako správní turisti a výletníci máme vždy s sebou také něco na posilněnou 🥪.

V trase mám zaznamenáno vždy různé vyhlídky, zajímavá místa atd., takže na těch se vždy nějakou dobu zdržíme, aby jsme se podívali, užili si výhled a já abych si to mohla všechno nafotit 😅📸. Ještě že, mám tak trpělivého a ochotného přítele, který to vždy se mnou vše absolvuje 🙈. A protože mám ráda vzpomínky a miluju fotky, často se dané místečko neobejde bez nějaké památeční fotečky do alba ❤, a že já jich vždycky nacvakám..😅, alespoň mám pak z čeho vybírat 😉.

A takto zdoláme a projdeme celou naši naplánovanou trasu, až se zase vrátíme zpátky na začátek a vyrazíme směr domov 🏡. Když je příležitost a v cíli nebo někde po cestě je třeba restaurace nebo nějaký obchůdek se suvenýry, dle možností se zastavíme i tam. A pokud se na daném místě třeba nic nenachází, zastavíme třeba pak někde po cestě, když okolo něčeho jedeme 🙂.

Kde čerpám inspiraci

Inspirace není nikdy dost, je všude okolo nás. Ať už na sociálních sítích, v různých časopisech, průvodcích, na internetu, na doporučení od někoho známého nebo nás třeba zaujme nějaké místo na mapě.

nejčastěji beru inspiraci z Instagramu, momentálně je to jediná sociální síť, která mě baví ze všeho nejvíce. Lidi jsou tam aktivnější a je tam té inspirace víc. Na Facebooku jsou různé skupiny na téma výlety, ve kterých jsem také, ale stále raději čerpám inspiraci na IG 🙂. Místa si průběžně ukládám k sobě nebo si je rovnou připíšu na svůj Trip List – kam si zapisuji různé místa, která bych chtěla navštívit.

Jakou část nebo co na výletu máte nejraději vy? Někdo má rád výhledy a vyhlídky, někdo zase když může navštívit nějakou památku uvnitř a někdo se zase nejvíc těší na zakončení třeba v nějaké dobré restauraci 😉😛. Já mám nejraději různé vyhlídky a procházky nádhernou přírodou 💚, ale nepohrdnu ani tím, když výlet zakončíme v nějaké dobré restauraci dobrým jídlem 🤩. Pokud rádi výletíte a poznáváte nová místa, kde čerpáte inspiraci vy a kam by jste rádi podívali, až se opatření rozvolní? 🤗

14 Komentáře

• Barborah 25 března, 2021 at 20:33

Super! Také už se nemohu dočkat až budeme moct někam vyrazit, miluji výletování a v Anglii mám opravdu dlouhataánský seznam míst, kam se chci podívat, také si je ukládám hodně na instagramu do složky a pak sepisuji a píšu i vzdálenost, aby se nám to pak lépe plánovalo. Tak snad už brzo 🙏

• Jájuška 28 března, 2021 at 12:28

V Anglii musí být plno krásný a zajímavých míst k navštívení. Jsem ráda, že když jsem byla na základní škole, že jsem měla možnost se do Anglie několikrát podívat 😊, ale moc ráda, bych se tam ještě jednou vrátila ❤. Je to bezva, že i na Instagramu je taková možnost, kam si všechny nápady a různé příspěvky můžeme ukládat 🤗. Tak to, to máme stejné, je dobré, že když to pak máme takhle vypsané tak se to i lépe plánuje a můžeme navštívit více míst, které jsou u sebe blíže 🙂. Tak snad už se brzy dočkáme! 😍

• Adyna 26 března, 2021 at 12:09

Super článek. Já jsem naposledy byla na výletě snad minulé léto, na podzim máme v plánu Karlovy Vary a samozřejmě spousta zahraničních destinací.. na to asi ale asi budeme muset ještě nějakou dobu počkat 🙁

• Jájuška 28 března, 2021 at 12:30

Děkuji 🤗. Pááni, tak to už jsi se pěkně dlouho nikam nepodívala 🙈 tak snad už se brzy dočkáme a také někam vyrazíš. V K.V. je krásně, tam už jsme byli několikrát 😅, ale furt je tam plno krásných míst k navštívení 🙂.

• Eli 28 března, 2021 at 7:50

Už se těším, až zase budu moct někam vyrazit! Nejčastěji jezdím se svými nejbližšími kamarády, když vytáhnu rodinu, to už je co říct 😀 Ale čím dál tím víc mě láká vyrazit někam sama… Tak třeba někdy!
    Úplně nejradši mám na výletě to těšení se a plánování. Třeba jedna z mých kamarádek to vůbec nechápe, protože si myslí, že když se bude moc těšit, zákonitě se něco musí pokazit. Nad tím ale vůbec nepřemýšlím :DD

• Jájuška 28 března, 2021 at 12:32

Tak to jsme dvě 🤗! To plánovaní mě také hrozně baví, jak to mohu vše naplánovat, udělat si poznámky kde co je atd 🙈. Tohle se mi taky párkrát už vymstilo, když jsem se na něco až moc těšila a pak to bohužel nevyšlo.. byla jsem zklamaná.. ale jede se dál 😉.

• Tereza 29 března, 2021 at 4:05

To je super článek! 🙂 Taky používám mapy.cz :). A na navigaci v autě Waze, on totiž radí i parkoviště :D. Většinou si trasy taky naplánujeme dopředu, ale ne vždy se podaří je dodržet, jak říkáš :D. Já beru inspiraci taky hlavně na sociálních sítích, takže facebookové skupiny (asi nejvíce), instagram, pak jsem k Vánocům dostala od přítelové mamky takový výletník po Beskydech ,tak z něj (bydlíme u Beskyd :)) anebo na doporučení právě jeho mamky, která je vářnivá horalka :D. Nejvíce mě baví příroda, vyhlídky a různé rozhledny a zříceniny :).

• Jájuška 29 března, 2021 at 15:49

Děkuji ❤. Fakt? tak to jsem ani nevěděla, vím že to je navigace a tam končím 😅. Výletník musí být super, tam je určo mnoho tipů na výlety a když třeba nevíte, tak stačí je zalistovat 😉🤗.

• WantbefitM 31 března, 2021 at 7:40

Já mám nejradši vyhlídky, zříceniny, rozhledny 🙂 Inspiraci čerpám ve fb skupinkách nebo také na instagramu. Když se teď může cestovat jen v rámci okresu, vyhledávám na mapy.cz, kde mají turistickou mapu 🙂 Ráda bych vyjela do Českého Krumlova, České Budějovice, Hluboká.. 🙂

WantBeFitM

• Jájuška 31 března, 2021 at 16:03

To je super, protože z nich je vždy nádherný výhled 😍. Snad brzy toto omezení skončí a my už budeme moc někam vyrazit 🤗. Do Českého Krumlova bych se taky chtěla zajet podívat, na Hluboké jé krásně ❤, těším se, až tam někdy zase vyrazíme 😊.

• T. 12 dubna, 2021 at 15:15

Úžasný článek a moc skvělá série! 🙂
    Průběh výletů máme dost podobný. Můj přítel také musí mít hodně trpělivosti, jelikož fotím téměř všechno 😀 Už se moc těším, až bude hezčí počasí, abychom mohli zase někam vyrazit 🙂

• Jájuška 14 dubna, 2021 at 17:42

Mockrát děkuji ❤, jsem ráda, že se líbí 🤗, ještě mám v plánu pár článků. Hihi, jsou to zlatí kluci 😅, čím víc, tím líp 📸 a mnohem víc vzpomínek 😍. To já taky, hned jak se vše krásně zazelená, udělá se hezké počasí tak hned taky někam vyrazíme, už se na to strašně těším!

• Petra 27 dubna, 2021 at 6:54

Vidím, že to máme stejně! 😀 Já jsem v tomhle blázen, vše si hned ukládám, vypisuju na seznam, prostě spousta věcí. Hned, když narazím na místo, kam bych chtěla musím si to uložit a poznačit. A tak to mám hlavně s kavárnama, ale i s místy na výlety. Prostě „blázen“ někdy si tak teda připadám 😀 Moc hezky napsaný článek!

• Jájuška 1 května, 2021 at 21:48

Díky tomu alespoň na nic nezapomeneme a máme to vše hezky uložené nebo napsané 🙂. Blázen nejsi a jestli ano, tak já taky 😁, protože si taky všechno hned tak aktivně a pohotově ukládám 😅, hlavně aby se to někde neztratilo a já pak nelitovala, že jsem si to neuložila/nenapsala 🙈. Přiznám se, že pár podniků ať už restaurací, kaváren a cukráren mám taky pár uloženo 😉. Děkuji ❤